• Wpisów:19
  • Średnio co: 74 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 17:51
  • Licznik odwiedzin:1 865 / 1485 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Hej.!
Przenoszę się na stronę; http://hopeisinyourmind.blogspot.com/
dlaczego? Więcej opis lepszy wygląd
Dziękuję wszystkim, ktrzy czytali tego bloga i zapraszam na nowego !
 

 

.!

Witajcie.!
Dawno, mnie tu nie było ;c, wróciłam, i przepraszam.! U mnie dobrze, bywało lepiej.
Na dworze coraz zimniej, nie wiem sama czy się cieszyć, czy smucić z tego powodu. Mam nadzieję, że jak wszystko wypali to niedługo nowe zdjęcia się pojawią.( zdjęcia z Moniką i Natalią).
Chwilowo, Ewa Chodakowska, a potem Sala Samobójców <3 Lekcji mi się nie chce robić, jak zawsze.
Niedługo ferie.! ja w sumie nwm, czy gdzieś pojadę. W szkole są jakieś zajęcia na sali gimnastycznej, a potem lodowisko. Chyba pójdę.
Niedawno był wpis z postanowieniami, chcę tylko powiedzieć, że je realizuję.!
Niedługo, będzie znowu coś nowego , a jak na teraz to bajo. ;*
+ poniżej, zdjęcia, z mojego tel. i parę rzeczy, które bardzo mi się spodobały ! Nusia <.3 !
Luuubię !
Wróżbita Gabi !
Nie mogłam, nie wstawić <.3 !
 

 
Hejka kochani!
Dzisiaj w końcu wpis
W szkole wszystko ok, nawet lepiej. Dzisiaj tak jak i wczoraj ciąg dalszy bitwy na śnieżki, jednak tym razem wróciłam do domu cała mokra (dosłownie), i miałam całą kurtkę brudną. Hahahaha, już nawet wiem dla czego.! Chciałabym bardzo podziękować Mateuszowi,że rzucał w nas (moi znajomi, za dużo by wymieniać) śniegiem pomieszanym z piaskiem ! Dzięki Tobie mam całą brudną kurtkę ! no, ale cóż.
hahaha, dziś nas coś wzięło na zdjęcia, i wszyscy sobie je robili, nawet chłopacy, a dla nich to nowość.!
Dziś była muzyka, i tańczyliśmy Sambę <3 hahah, najlepsi tancerze, ever ! Wszyscy do Got to Dance!
Niedawno zrobiłam lekcje. W ogóle jakoś mi się nie chciało ich robić, ale coś tam "nabazgrałam".
Jutro na lodowisko ! hahaha, Ola teraz ty stawiasz mi lody.! (bez skojarzeń)
Teraz oglądamy sb "Rodzinkę Adamsów,2", no i jak zawsze fb.
Aaa, w wtorek byłam na zakupach na plazie i w City Center. Nawet mi się podobało!
Z tych 3 dni mam parę zdjęć! (poniżej)
Do zobaczenia,mam nadzieję, że jutro się widzimy !

Kolega, chciał pozostać anonimowy !
Brak Martyny ;c !
Kochuniam to ! <.3
z Julią <3
Alicjowe <3
hahah, ja jedyna biała i mużynyyy (y) !
ja. ;c
  • awatar Inne.x: Świetny blog zapraszam do nas :)
  • awatar I hate U: Super miniblog.;))
  • awatar Gość: Też oglądalam rodzinke Adamsów 2, fotki fajne kolega to tobiasz ale bez nazwisk nareszcie śnieg popadał cóż kurtka brudna ale zabawy warta. ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 

.!

Witajcie kochani !
Poniżej także dzisiejszy post !
,więc u mnie wszystko ok !
Wczoraj miał być wpis, ale nie miałam już potem czasu ,
,ale dzisiaj już jest !
Jutro jadę do Poznania <3 po ciuszki ! oby było fajnie...
Wczoraj byłam na małym spacerze z koleżankami.Wygrałam czekoladę ! W kauflandzie osoba która w momencie gdy zadzwoni budzik( co 1h) dostaje czekoladę.I akurat trafiło na mnie xD. Stwierdziłyśmy, że gdy byłyśmy koło "parku" to porobimy sobie zdjęcia do "jaj" xD było dosyć zabawnie !
Efekty:
  • awatar By Madeline: @Carolinka-Official Blog: Dziękuję wpadnę :)
  • awatar By Madeline: @gość: dziękuję miło ;) + ja wiem, że jestem brzydka xD
  • awatar Gość: Carolinka jestem chłopakiem i wiem co pisze :p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
Trochę spóźnione, ale nigdy nie miałam czasu żeby dodać Stwierdziłam,że dużo ludzi sobie robi postanowienia, więc ja też!
1.Być bardziej spontaniczną!- nie planować niczego za bardzo, bo tak jest wygodniej. nie wiem, jak to wytłumaczyć.
2.Być sobą !- to nie znaczy, że jakoś teraz nie byłam, ale żeby się nie zmieniać, jak to niektórzy ludzie
3.Nie odkładać rzeczy na potem!- dlatego, że nigdy nie wiemy co się zdarzy później.
4. Mniej się stresować!- hahaha, muszę Wam przyznać, że jestem osobą strasznie nerwową, i jak coś idzie nie po mojej myśli to się denerwuję
5. Mówić częściej "tak"- ostatnio dużo razy mówiłam "nie" na np. jakieś wyjście gdzieś, czegoś nie chciałam zrobić itp.
6. mniej jeść -,-, nie będę tego tłumaczyć. Chodzi o to, ze nie podoba mi się to jak wyglądam, więc chce to zmienić.
7. Pojechać na koncert Dawida Kwiatkowskiego! - to takie bardziej marzenie. mniej realne ale też bym chciała na; Ariane Grande, Pink i parę innych.
8. Może nie oszczędzać, bo z tym nie mam problemu, ale bardziej rozważnie, więcej ciuchów przede wszystkim. Zainwestować w jakiś aparat, może coś do pokoju.
To chyba wszystko , a Wy macie macie swoje postanowienia? Piszcie do mnie w kom. lub na priv jeśli chcecie
  • awatar By Madeline: @bleblus: spadajaj! :D
  • awatar Gość: @bleblus: spadajaj ! ;D
  • awatar Gość: Nr 6 najlepszy
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Dużo osób do mnie piszę jak zmienić kursor, lub ustawić muzykę na blogu, więc ;
By zmienić kursor: http://www.cursors-4u.com/
By wstawić muzyczkę: http://divine-music.info/
Kursor wpisujemy w: Ustawienia- Wygląd bloga- CSS
Muzyczkę wpisujemy w: Ustawienia - Wygląd bloga - Własna reklama
Mam nadzieję, że pomogłam ;D
Jak chcecie piszcie w komentarzach co wybraliście!
 

 
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (7) ›
 

 
Tak jak obiecałam
Moje oceny na I półrocze;
język polski: 4+
język angielski: 5
historia: 5
przyroda: 4-
matematyka: 3
muzyka: 5+
w-f: 5-
religia: 6
informatyka: 5+
+ z zeszłego roku liczy się;
plastyka: 6
technika: 6
W sumie 5.0
Chyba nie jest tak źle !
,a jak u Was?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 

.!

Hejka kochani !
Dzisiaj fajny dzień pomimo testów.(próbnych)
Chwilowo robię matmę. No właśnie matma... chyba z tego poszło mi najgorzej ! no, ale jak dla mnie to norma. xD
Za dużo się nie rozpisuję bo pojawią się chyba jeszcze 2 wpisy today !
Zdjęcie:
<.3 !
 

 

.!

Hej, więc tak jak obiecywałam; nowy wpis !
U mnie dzisiaj ok ! Dzień mega! Mam pewien pomysł z Gabrysią(DjPuchtek), i w razie nie wypału inny, zamienny.!
W szkole, dzisiaj jak najbardziej spoko! Powystawiali nam już oceny( oprócz historii, ale będzie jutro wystawiona) ! Jutro wam je napisze
Jutro mój drugi test próbny...!, a no bo ja jeszcze wam nie pisałam mojego wyniku z tego pierwszego. No to dostałam 24/40 punktów. Nie jest źle, nawet nawet te wyniki ! Myślę, że tak mi poszło ze względu na matematykę, z którą mam gigantyczne problemy ! Polski u mnie zawsze spoko!
Zdjęcie z wczoraj
 

 
Hej kochani ! Już dzisiaj wieczorem nowy wpis Teraz jestem na Informatyce
Buziaki ! *
 

 

.!

Witajcie moi drodzy !
U mnie wszystko ok. Od rana w kościele, a teraz cały czas w domku.!
Pewne plany nie wypaliły, przynajmniej jak dla mnie. no, ale na pewno zdarzy się jeszcze jakaś inna okazja.!
Chwilowo nudno, ale przed chwilą dowiedziałam się, że jutro jest 1 kartkówka(ang), i 2 sprawdziany(mat+historia). no to troszkę sobie powtórzymy materiał.
Później planuję pograć trochę w Simsy ! <3, a następnie chyba pojawi się nowy wpis
  • awatar Gość: @LuckyGoddess: z ang. :D z przysłówków xD
  • awatar LuckyGoddess: Jaka znowu kartkowka??
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 

.!

Witajcie kochani !
Już jestem w domku, a więc dodaje nowy wpis ;D
Ogólnie u mnie nic ciekawego. Jakieś 1,5h temu wróciłam do domciu. Byłam na małym wyjeździe 2 dniowym, ze znajomymi moich rodziców (nie wiem czy ktoś wie gdzie jest ta miejscowość, ale podam wam nazwę)Było to we Wieleniu. Wyjazd uważam za udany, było troszkę nudno, bo większość tam obecnych osób była już starsza ode mnie ,ale i tak było zabawnie.
Jutro wolne, nie idziemy do szkoły, ale trzeba iść do kościoła! Jutro chyba nic nie planuję, więc chyba jutro też pojawi się nowy wpis !
Mam nadzieję, że u Was wszystko ok.!
Zdjęcia ! :
1.
2.
3.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 

.!

Kochani moi !
Dzisiaj dzień zwariowany na sposób pozytywny i przeciwnie.
W szkole nic ciekawego jeśli chodzi o lekcje itd., a jeśli o ludzi to bardzo "ekscytująco". Wybaczcie, ale szczegółów Wam nie zdradzę ;c !
Po szkole poszłam wraz z moimi przyjaciółmi na plac. hahah, tak na plac zabaw ! ;D Było... zabawnie xD ! ;D
Jak macie jakieś pomysły na tematy/tagi lub chcielibyście się czegoś o mnie dowiedzieć w formie postu/tagu to piszcie w kom., a na pewno przeczytam i odpowiem ;D
Na koniec parę zdjęć z niedawno robionej "sesji".
Buziaki ! ;** Magda

.!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hej kochani!
Więc mamy już Nowy Rok, a dokładnie 2 Stycznia.
Nie wiem jak Wy, ale ja jakoś tego nie odczuwam.
Dziś szkoła, wszyscy się dawno nie widzieli, także było głośno, haha i bardzo zabawnie !
Hahahaha, moi koledzy nawet mają już swoją ulu. piosenkę na ten rok ;D
Jak wam minął Sylwester? U mnie nawet spoko. Nie był jakiś "fajny" czy "wyjątkowy", ale nie najgorszy.!
Dodaję kolażyk ze zdjęciami z tego roku ! <3
"Co ja bym bez was zrobiła?!"
Nie długo zrobię jeszcze 1 kolaż, i również go wstawię !
  • awatar By Madeline: @to wcale nie ja: już poprawiłam ;D
  • awatar By Madeline: @to wcale nie ja: tak, widzę właśnie ;D Przepraszam ! ;)
  • awatar Gość: "Wy" powinno byc z duzej
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hej, ponownie.
Wczoraj byłam na "sesji" z my friend Natalią.
Najpierw poszłam do niej, i tam się przygotowywałyśmy. Gdy już byłyśmy gotowe najpierw robiłyśmy zdjęcia w pokoju jej siostry, a następnie poszłyśmy na miasto. W mieście gdzie mieszkam znajduję się park, a w nim "coś w rodzaju przystani" i tam też robiłyśmy zdjęcia. Wczoraj strasznie jej odbijało bo wracając każdemu mówiła "Dzień Dobry" i krzyczała byle co na głos. Miałyśmy świetny humor.!
Poniżej parę zdjęć z "sesji".


 

 
Siemka, a więc dzisiaj Sylwester. Chciałabym złożyć wszystkim życzenia, no to; W Nowym Roku życzę Wam 12 miesięcy zdrowia, 53 tygodni szczęścia, 8760 godzin wytrwałości, 525600 minut pogody ducha i 31536000 sekund miłości a tak ogólnie wszystkiego co najlepsze ;**
Ja jakoś szczególnie go w tym roku nie obchodzę ;c Raczej z Tvp1/Tvp2/Polsatem ;D a wy? ;D
 

 
Pomóżmy mojej przyjaciółce <3 Wchodzimy, czytamy;*
http://djpuchatek.pinger.pl/
 

 
Hej, a więc wypadało by się przedstawić
Mam na imię Magdalena, możecie mówić Magda.
Mam 12 lat, chodzę do 6 klasy. Interesuję się muzyką, fotografią i blogowaniem. Poza tym mam też wiele innych zainteresowań, ale te są najważniejsze. Długo się zastanawiałam czy założyć bloga, a gdy już się zdecydowałam to nigdy nie miałam czasu na zrobienie tego. No, ale teraz już to zrobiłam Na moim blogu będę pisać różne rzeczy nie tylko na wybrany temat, także zapraszam do czytania i obserwowania <3 !
  • awatar By Madeline: @Nikolka: haha :D no widzisz ;)
  • awatar Gość: Ha ha Magda ma bloga :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›